Outside my window

Började dagen med att jobba mellan 08:00-12:00, så när jag kom hem strax efter 12 så var jag ganska trött. Det blev inte speciellt mycket bättre då jag segade mig i duschen. Det hela slutade med att jag däckade i sängen och låg där tills mina föräldrar skulle komma och hämta min gamla bäddbadrass. Sedan gick jag och G en liten promenad till Lidl och köpte lite småsaker. 
Eftersom jag knappt ätit något på hela dagen så gjorde jag pannkakor som blev något slags frukost/lunch/mellanmål, gjorde även lite extra som jag har till lunch i morgon i skolan. 
Sen somnade jag sittandes i soffan, och här är jag fortfarande kvar då G satte på Harry Potter och Fenixordern.
Tog mig även friheten att ta en bild från fönstret på solnedgången
 

Kommentarer:

1 Sofie:

skriven

Så fint!

Kommentera här: