15 Mars

Ja, 15 Mars idag och 27 dagar kvar till Kina om någon undrade. Är själv hela helgen då G är bortrest. Har ännu en gång kommit fram till att bloggning inte är min grej? Aja, i alla fall i morse vaknade jag vid klockan sex..Yay på min kropp typ. Men orkade inte gå upp så jag låg kvar tills strax innan klockan åtta då jag gick upp och bytte om till träningskläder, försökte få i mig något att äta innan jag tog bussen till träningen. Igår åt jag hemma hos mina föräldrar, där de även var två tyska utbytesstudenter. Ska antagligen äta pizza med dem ikväll på Bonarelli också. Idag så var min plan för dagen att städa, men fastnade framför tvn och datorn istället. Nu har jag i alla fall diskat all disk, så nu ska jag bara plocka undan småsaker och dammsuga och sen är det klart. Hade tänkt att ha allt städat till när G kommer hem i morgon som en liten överraskning, så jag hoppas inte att han läser detta.
Dags att fortsätta med städningen!

Kommentera här: