27/2 Städdags

Idag har jag bara varit hemma, kände inte för att åka till skolan då jag inte hade några föreläsningar och den saken som jag skulle skriva till examensarbetet kunde jag likagärna skriva hemma. Så nu är det fixat, och alla skoluppgifter för idag är klara. Just nu håller jag på att städa för att överraska G tills när han kommer hem från skolan, tror dock inte jag kommer hinna helt klart, men det är väl tanken som räknas!
Städa är egentligen inte min starka sida, men en sak som gör att det blir lite enklare för mig är att göra "Att göra idag listor" där jag skriver upp allt som måste fixas och sen gör jag små rutor som man prickar av och så ser man när man kommer närmare sitt mål för dagen.
 
  
 
Men nu måste jag fortsätta städa så jag blir klar någon gång!
 
 

Kommentera här: